Dlaczego warto kupić Forda Fiestę 2012 lub 2013?

Spis treści

Ford to producent, który stawia przede wszystkim na faktyczne potrzeby potencjalnych klientów. Jest w nich świetnie zorientowany. To powoduje, że każdy kolejny model – jak na przykład Ford Fiesta 2012 czy 2013 jest dopracowany pod kątem stylistyki, ale i wygody oraz komfortu jazdy. Jakie są mocne strony tego modelu?

Przede wszystkim stylistyka

Producent zadbał o nowoczesny i przyjemny dla oka wygląd zewnętrzny, na który składają się m.in. lekko pociągły kształt lamp czy wyraźnie wyeksponowane przetłoczenia. Nie zapomniał także o wnętrzu, które ocenione zostało, nie tylko jako nowoczesne, ale również użyteczne. Wielu użytkowników zwróciło przy tym uwagę na jego ergonomiczność.

Po drugie praktyczne rozwiązania

Dotyczy to wnętrza pojazdu, który został wyposażony w liczne udogodnienia, zamieniając Fiestę w doskonałego towarzysza podróży. Dotyczy to zarówno krótkich wycieczek, jak i długich wyjazdów. Wśród rozwiązań, po które w tym celu sięgnął producent, można wymienić, chociażby bezkluczykowy mechanizm z przyciskiem Ford Power. Duży plus stanowi również bardzo pojemny bagażnik.

Po trzecie zwiększone bezpieczeństwo

Ford Fiesta został wzbogacony o dodatkowe elementy wpływające na bezpieczeństwo w trakcie jazdy. Są to na przykład dodatkowe poduszki powietrzne – boczne i ochrony kolan czy kurtyny powietrzne znajdujące się wewnątrz poszycia tapicerskiego nad oknami drzwi z przodu i z tyłu oraz uniwersalny system mocowania ISOFIX. Na tym jednak nie koniec. Producent zadbał też o bezpieczeństwo samego auta w czasie, gdy jest ono chwilowo nieużywane, stosując mechanizm układu unieruchamiania silnika. Aby uruchomić auto jest potrzebny specjalnie zakodowany kluczyk.

Dzięki tym i wielu podobnym udogodnieniom (więcej na ich temat możecie przeczytać TUTAJ), obydwa modele Ford Fiesta 2013, jak i jego poprzednik Ford Fiesta 2012, spotkały się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony kierowców. Liczba sprzedanych w ciągu 4 lat od wejścia na rynek modeli oscylowała w okolicy 940 000, z czego ponad 80% nabywców to Polacy. O tym, czy dokonali słusznego wyboru, najlepiej, jeśli przekonacie się sami, odwiedzając najbliższy salon Forda.

Powiązane artykuły